حکایت من

جاده خآکی

نوشته های یه رهگذر غریب

حکایت من

حکایت من ....

 

حکایت کسی هست.. که عاشق دریا بود اما قایقی نداشت..

 

دلباخته سفر بود اما همسفر نداشت....

 

حکایت کسی بود که زجر کشید اما ضجه نزد...

 

زخم داشت اما ننالید...گریه کرد اما اشک نریخت...

 

حکایت من ....

 

حکایت کسی هست که پر از فریاد بود ..اما...

 

 

سکوت کرد..تا همه صداهارو بشنود...

 

حکایت من .......

 



نظرات شما عزیزان:

♡رویای محال♡ شبنم
ساعت2:24---16 فروردين 1393


گـــــــــــــاهــــــــــــ ــ ـی خلــــــــــوتــــــــــــــ و تنهـــــــــاییم را بــــــــه هـــــم بـــــــــــــــــــــــــریــ ــــــــــــــز..


مگــــــــــــــذار بــه نبــــودنتــــــــــــــــــ عــــادتــــــــ کنـــــــــم....!!





"آپـــــــــــم"


حمیده
ساعت13:14---9 بهمن 1392
ادما گاهی لازمه چند وقت ی بار کرکره شونو بکشن پایین.ی پارچه سیاه بزنن درش و بنویسن : کسی نمرده فقط دلم گرفته...

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 27 دی 1392برچسب:, ] [ 20:58 ] [ محمود فرجی ] [ ]
[ طراح قالب: آوازک | Theme By Avazak.ir ]